חברת שירותי DBA & IT המתמחה במתן פתרונות DBA ושיפור ביצועים בשרתי .MSSQL ,ORACLE רילטק מביאה לעולם פיתרון ייחודי המשלב בין הון אנושי איכותי ומיומן לבין טכנולוגיה פורצת דרך בעולם הדאטהביס והביצועים, אודות לשילוב הזה אנו מספקים מעטפת תמיכה לארגונים 24/7, מטרתנו – לאפשר ללקוחות שלנו ליהנות מזמינות גבוהה, שירות מקצועי וראש שקט.
חושבים שיש לכם מה שצריך?
מוזמנים לעיין במשרות הפתוחות שלנו והגישו מועמדות.
JUNIOR ORACLE DBA
משרה 3114המשרה כוללת תחזוקת DBA תשתיתית שוטפת, בדיקת תקינות שרת והגדרות, גיבויים, והגדרות בסביבת אורקל.
עבודת DBAאפליקטיבית, בדיקת והתאמת הגדרות, ביצועים כלליים ו SQL TUNING ספציפי לשאילתות.
למידה עצמית מול חומרי הדרכה והכשרה, תיעוד ולימוד הדדי לחלוקת ידע ויכולות בין חברי הצוות, חברות בצוות
התמיכה למצבי חירום 24/7 (מתחלק בין חברי הצוות ובתגמול נפרד)
דרישות התפקיד:
חובה:
- אחראי ואמין , בעל כישורים בינאישיים טובים
- בעל מוטיבציה עצמית גבוהה ללמוד ולהתפתח, סקרנות וצמא לידע, ונחישות להשיגו
- יכולת התבטאות טובה בכתב ובע”פ בנושאים מקצועיים, עברית ואנגלית ברמה גבוהה – חובה
- בוגר קורס מקצועי בסיסי באורקל (אפשרי קורס וידאו)
- היכרות כללית עם ארכיטקטורת אורקל ויסודות מקצוע ה DBA
- ניסיון בכתיבת שאילתות SQL מול דאטהבייס אורקל
- עצמאות ויכולת הסתגלות לטכנולוגיות חדשות
- היכרות עם פקודות CMD בסיסיות
יתרון:
- היכרות והבנה של אינדקסים, טבלאות ותפקידם בתהליך הרצת שאילתא וביצועיה.
- היכרות עם כלי ניטור ביצועים גרפיים ( גם של תשתיות שאינן אורקל )
- היכרות עם PL\SQL וכתיבת פרוצדורות, פונקציות ואוביקטים תכנותיים בדאטהבייס
- היכרות עם התקנות כלים ורכיבים של אורקל (דאטהבייס, קליינטים)
- היכרות עם כלים ופעולות מיגרצית נתונים
- היכרות ויכולת עבודה בסביבת מע’ הפעלה לינוקס
ניתן להגיש מועמדות למשרה בטופס זה
TECHNICAL SUPPORT – STUDENT
משרה 3112חברת הייטק בינלאומית בתחום ניהול ותחזוקת בסיסי נתונים מגייסת Technical Support למשרת סטודנט, החברה מציעה פתרון מהפכני באמצעות טכנולוגית ניטור חדשנית – AimBetter – המבצעת ניטור מעמיק של שכבת בסיס הנתונים, מערכות ההפעלה ורכיבי החומרה השונים 24/7.
זיהוי שגיאות ומתן המלצות לפתרון תקלות בזמן האמת ועוד.
אם את/ה סטודנט בשנה הראשונה/שנייה ויש לך ניסיון בהדרכה, תודעת שירות ופרזנטציה גבוהה, תשוקה למקצוע ואורנטצייה טכנית,
ייתכן שאת/ה מתאים/ה להצטרף אלינו.
במסגרת התפקיד תבצע:
- תמיכה טכנית אודות מערכת AimBetter (התקנות המוצר, תחזוקה שוטפת, שדרוגים, הפקת דוחו”ת וכו’) בשרתי לקוח.
- הדרכות טכניות ושיווקיות אודות מערכת AimBetter מול ללקוחות בארץ ובחו”ל.
- פיתוח תכני הדרכה טכניים ברמה גבוהה (מסמכים, מצגות וכו’).
דרישות המשרה:
- סטודנט שנה א’/ב’ עם יתרת לימודים של שנתיים לפחות, מתחום הכלכלה\מדעי המחשב\תעשייה וניהול\מערכות מידע – חובה
- יכולות פיתוח תכני הדרכה ופרזנטציה ברמה גבוהה (טכנית ושיווקית) – חובה
- שפות – שליטה מלאה בדיבור, קריאה וכתיבה ב- אנגלית ועברית חובה
- אורטנצייה טכנית בתחום ה- IT במערכות הפעלה מבוססות Windows , Linux – יתרון
- דייקנות, סדר וארגון , כושר ארגון ויוזמה.
- תודעת שירות גבוהה.
- כישורים בינאישיים מעולים, שחקן קבוצתי עם יכולת למידה עצמית וראש גדול.
- עצמאי/ת ובעל/ת יכולת הסתגלות מהירה לטכנולוגיות חדשות
תנאים טובים למתאימים | החברה ממוקמת באשקלון | המשרה פונה לנשים וגברים כאחד
ניתן להגיש מועמדות למשרה בטופס זה