משרות פתוחות ברילטק

חברת שירותי DBA & IT המתמחה במתן פתרונות  DBA ושיפור ביצועים בשרתי .MSSQL ,ORACLE  רילטק מביאה לעולם פיתרון ייחודי המשלב בין הון אנושי איכותי ומיומן לבין טכנולוגיה פורצת דרך בעולם הדאטהביס והביצועים, אודות לשילוב הזה אנו מספקים מעטפת תמיכה לארגונים 24/7, מטרתנו – לאפשר ללקוחות שלנו ליהנות מזמינות גבוהה, שירות מקצועי וראש שקט.

חושבים שיש לכם מה שצריך?

מוזמנים לעיין במשרות הפתוחות שלנו והגישו מועמדות.


JUNIOR ORACLE DBA

משרה 3114

המשרה כוללת תחזוקת DBA תשתיתית שוטפת, בדיקת תקינות שרת והגדרות, גיבויים, והגדרות בסביבת אורקל.
עבודת DBAאפליקטיבית, בדיקת והתאמת הגדרות, ביצועים כלליים ו SQL TUNING ספציפי לשאילתות.
למידה עצמית מול חומרי הדרכה והכשרה, תיעוד ולימוד הדדי לחלוקת ידע ויכולות בין חברי הצוות, חברות בצוות
התמיכה למצבי חירום 24/7 (מתחלק בין חברי הצוות ובתגמול נפרד)

דרישות התפקיד:

חובה:

  • אחראי ואמין , בעל כישורים בינאישיים טובים
  • בעל מוטיבציה עצמית גבוהה ללמוד ולהתפתח, סקרנות וצמא לידע, ונחישות להשיגו
  • יכולת התבטאות טובה בכתב ובע”פ בנושאים מקצועיים, עברית ואנגלית ברמה גבוהה – חובה
  • בוגר קורס מקצועי בסיסי באורקל (אפשרי קורס וידאו)
  • היכרות כללית עם ארכיטקטורת אורקל ויסודות מקצוע ה DBA
  • ניסיון בכתיבת שאילתות SQL מול דאטהבייס אורקל
  • עצמאות ויכולת הסתגלות לטכנולוגיות חדשות
  • היכרות עם פקודות CMD בסיסיות

יתרון:

  • היכרות והבנה של אינדקסים, טבלאות ותפקידם בתהליך הרצת שאילתא וביצועיה.
  • היכרות עם כלי ניטור ביצועים גרפיים ( גם של תשתיות שאינן אורקל )
  • היכרות עם PL\SQL וכתיבת פרוצדורות, פונקציות ואוביקטים תכנותיים בדאטהבייס
  • היכרות עם התקנות כלים ורכיבים של אורקל (דאטהבייס, קליינטים)
  • היכרות עם כלים ופעולות מיגרצית נתונים
  • היכרות ויכולת עבודה בסביבת מע’ הפעלה לינוקס

ניתן להגיש מועמדות למשרה בטופס זה


TECHNICAL SUPPORT

משרה 3112

אנחנו גדלים ומחפשים לצוות שלנו Technial support  למשרה מאתגרת המשלבת פעילות מול לקוחות בארץ ובחו”ל.
הזדמנות מצוינת להצטרף לחברה יציבה ומשפחתית! החברה מציעה פתרון מהפכני באמצעות טכנולוגית ניטור חדשנית – AimBetter – המבצעת ניטור מעמיק של שכבת בסיס הנתונים, מערכות ההפעלה ורכיבי החומרה השונים 24/7.
זיהוי שגיאות ומתן המלצות לפתרון תקלות בזמן האמת ועוד.
אם את/ה בעל תודעת שירות ופרזנטציה גבוהה, תשוקה למקצוע ואוריינטציה טכנית,
ייתכן שאת/ה מתאים/ה להצטרף אלינו (:

דרישות התפקיד:

חובה:

  • אחראי ואמין , בעל כישורים בינאישיים טובים
  • בעל מוטיבציה עצמית גבוהה ללמוד ולהתפתח, סקרנות וצמא לידע, ונחישות להשיגו
  • יכולת התבטאות טובה בכתב ובע”פ בנושאים מקצועיים, עברית ואנגלית ברמה גבוהה – חובה
  • אוריינטנציה טכנית בתחום ה- IT במערכות הפעלה מבוססות Windows , Linux – יתרון
  • דייקנות, סדר וארגון , כושר ארגון ויוזמה.
  • תודעת שירות גבוהה.
  • השתלבות בצוות ומתן שירותים בשגרה ובמצבי חירום 24/7 (כוננות בין חברי הצוות)
  • כישורים בינאישיים מעולים, שחקן קבוצתי עם יכולת למידה עצמית וראש גדול
  • עצמאי/ת ובעל/ת יכולת הסתגלות מהירה לטכנולוגיות חדשות

במסגרת התפקיד:

  • תמיכה טכנית אודות מערכת AimBetter (התקנות המוצר, תחזוקה שוטפת, שדרוגים, הפקת דוחו”ת וכו’) בשרתי לקוח.
  • הדרכות טכניות ושיווקיות אודות מערכת AimBetter מול ללקוחות בארץ ובחו”ל.
  • פיתוח תכנים טכניים ברמה גבוהה.

ניתן להגיש מועמדות למשרה בטופס זה

    הגשת מועמדות למשרה

    הוספת קורות חיים